sâmbătă, 12 decembrie 2009

Sint un simplu om

    Am incercat prin scrierea acestui blog sa vars durerea din suflet...sa astern gindurile in el pentru a le da o ordine ce in mintea mea nu o mai gaseam...Am facut-o la sfatul unui prieten .Am asezat printre rinduri insa si o mare parte din viata mea intr-un anume fel spunind totul despre mine.Astfel unii din cei ce au citit blogul meu partial sau in totalitate sint mai mult ca sigur ca sau minunat de cit de mare e gradina lui D-zeu.Nu o iau in nume de rau si inteleg ...citeodata imi pun si eu intrebarea daca nu cumva sint altfel decit sanatos.E posibil sa  fie ceva lipsa pe acolo si sper ca nimeni nu ma menajat in comentarii si nici nu o va face de acum in colo.
       Da ,odin pacate intr-un acces de tristete sau poate suparare(sint si eu om )am sters postarile facute anterior doar pentru ca existau in ele prea multe detalii.Nu stiu in ce masura voi continua sa scriu pe aici si nu promit nimic insa pentru cei ce ma urmaresc ca am sa  fiu inca mult timp pe aici.


I am a simple man

I tried by writing this blog to get out the sick in my soul ... to get out pain ,to put the thoughts here to give an order that in my mind there was no longer ... I did it on the advice of a friend. I sat among rows a large part of my life and in some way says it is all about mine.So some of those who read my blog part or in whole are more than likely that the wonder how big is wonderful garden of God.I'm not take it in a bad way and i understand ... sometimes i question my self about my mental healt. Otherwise it is possible something to be missing there and I hope I am not spared in the comments nor will do for now in there.
Yes, Unfortunately in a fit of sadness or anger (I am human to)i have deleted posts that were previously made only because they contain to mach explanation about me.Not know in what way i will continue to write on here and how mach i'm not promise anything but for those who follow me I long to be still here

2 comentarii:

  1. ma bucur ca ai revenit.......
    am cateva de spus:
    1. imi pare bine ca scrii iarasi si imi doresc sa nu te mai gandesti veci la stergerea blogului. si scrie cat mai des....... asta te va elibera intr-o anumita masura de stresul ce il ai in tine.
    2. i-as spune eu ceva pers aceleia care te-a convins sa scrii dar nu pot ca ma va lua drept nepoliticoasa. ma abtin.
    3. si in ulitma mea postare nu ai cum sa intrezaresti nici o urma de zambet. la fle d etrista ca intotdeauna. la fel........ te anunt eu cand se va intampla ceva... deocamdata ma gandesc sa ma rad partial in cap. asta se intampla momentan.
    4. ai mare grija de tine, straine!

    RăspundețiȘtergere
  2. !!!!!! Sa te razi in cap....!!!! oau o idee destul de traznita si...nu stiu cit de buna e ai strica cred ceva frumos....repet ...cred hotarirea iti apartine.Cit despre comentariu l-am facut printre altele si a iesit altfel decit vroiam

    RăspundețiȘtergere