miercuri, 3 noiembrie 2010

Viata

ce e oare viata?Un drum...o cale pe care trebuie sau avem obligatia sa mergem.incepe atunci cind nu mai vrem sa depindem de nimeni ,cind vrem sa fim independenti as putea spune.Ajungem oare sa avem aceasta sansa, sa nu depindem de nimic din jurul nostru....nu cred...societatea in care traim ne alege calea de cele mai multe ori,si de tot atatea ori acea cale e gresita....dar viata merge inainte ... bine sau rau...alegem drumuri in viata ce de multe ori par sigure si par ca duc spre fericirea ce o vrem toti...insa de multe ori cadem prada propiilor sperante...propiilor dorinte si astfel ajungem sa ratacim..In viata.cind sintem tineri la inceput visam...vrem sa devenim ...ceva...ceva ce simtim ca e bine pentru noi,insa de cele mai multe ori acel ceva e o imagine pe care societatea ne-o impune sau ne-o cere,sau poate defapt vrem sa devenim ceva ce am vazut in jurul nostru,in societatea ce ne inconjoara.Multi dintre noi reusim...in parte...sa fim ce ne dorim...fara sa dam atentie, captivati de cursa potrivnica a vietii.
Acelasi lucru l-am facut si eu...obligat daca se poate spune,de "amintiri" , de viata din jur....si acum cind trecutul,mai precis ultimi 11 ani din viata se duc de ripa si undeva la orizont pare ca se zareste o "raza de soare" stau pe loc si nu stiu ce sa fac.Nu ar trebui sa stau pe loc insa sa merg inainte ar insemna sa uit...si nu pot...as vrea sa uit multe...as vrea sa am un buton sa o functie de DELETE....dar nu am si deci ....probabil sint un sentimental....probabil sint mai dependent de viata asta decit vreau sa recunosc.Am inteles ...cel putin asa cred, ca viata are importanta ei si rostul ei,dar societatea imi cere sa fac,sau sa fiu ...ceea ce nu stiu daca imi doresc...defapt sint intr-un punct nul...punctul zero in care defapt viata intr-un anume fel incepe din nou...putini au aceasta sansa si mai putini nu vad acest punct in viata...totusi asa cum sint format eu nu pot trece de anumite ...idei..poate principii...dar la fel de mult nu pot abandona speranta sau...visul ca va veni o zi cind acea "raza de soare" ma va "incalzi" din nou.In locul acesta unde ma aflu acum, in aceasta intersectie de drumuri se afla multa durere, sentiment ce ma dezorienteaza si ma tine pe loc,ma paralizeaza...trebuie sa fac o alegere ce nu stiu sa o fac...pe care nimeni si nimic nu ma poate ajuta sa o fac...mie teama...sa merg inainte...sa pasesc in viata...mie teama sa nu gresesc a doua oara in viata...mie teama...am mai crezut ca vad o raza de soare odata si .... visele si sperantele sint necesare insa de cele mai multe ori sint desarte...lipsite de consistenta...trebuie sa stii cind sa speri,cind sa visezi...eu nu am stiut,dar se pare ca mi-am invatat lectia.Oricum poate mie mai bine asa stind putin aici in aceasta intersectie a vietii...poate o mica pauza numi strica...singurul lucru ingrozitor fiind lupta ce se da in mine...cele doua parti din care sint facut...spiritualul ce-si doreste ceva si eu omul dependent de societatea in care traiesc.In mare parte chiar si eu omul imi doresc acelasi lucru ce il si simt...dar in aceasi masura mie teama de trecutul ce vreau sa-l las in urma...nu doar pentru ca pe mine ma doare ci pentru ca stiu ca durerea va fi si a altora....dumnezeule..dependinta de viata si societate...pentru putin timp am crezut ca nu mai sint un...ratacit, dar...inca sint ... cine stie inca pina cind...probabil pina cind voi intilni acel suflet care .....imi poate aduce linistea.

5 comentarii:

  1. Raspunsul este intotdeauna in noi poate nu esti pregatit sa il accepti sau sa il vezi dar deja sti il sti nu trebuie sa iti fie frica daca incepi sa intelegi ca de fapt nu avem nimic de pierdut ci doar de invatat si ca fiecare pierdere este castig pe alta parte poate nu o sa iti mai fie frica niciodata.
    Raza de soare este mereu in noi numai ca uneori suntem prea orbiti sau o vedem sau frica ne impiedica...dar permite-mi sa iti zic ca undeva gresesti tu iti pui toata speranta toata fericirea in ea ti-o conditionezi de ea dar uiti de tine... puneti increderea si in tine iar daca ti-o pui nu iti va mai fi frica fericirea conteaza si de tine nu numai de o persoana exterioara.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adi va veni si ziua in care te vei linisti si vei vedea viata asa cum este ea...frumoasa! Bucura-te in fiecare zi de ceea ce ai! Stii...ce nu te doboara te intareste...Nu sunt vorbe din cari, este realitatea. Anumite lucruri in viata ni se dau, tocmai pentru a deveni mai puternici, dar si pentru a ne face sa apreciem oamenii care merita cu adevarat. Uita-te in jur si vei vedea bunatate, dragoste, viata, puritate in aproape orice...

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare lucru se intampla cu un scop! Fa ceea ce simti...simtamintele nu te vor insela in veci, lasa societatea si legile nu-si au rostul!
    In viata nu regreta ceea ce ai facut, regreta ceea ce nu ai apucat sa faci....
    Tie ti s-a mai dat o sansa....in tot raul e un bine

    RăspundețiȘtergere
  4. da, sunshine mi-am pierdut increderea in mine...pentru ca tot ceea ce sint a fost bazat pe ceva ce sa dovedit...greu de atins...am ratat...precum am spus pentru ca am incercat sa acopar ceva ....sper de acum sa fie mai bine...

    pifuneata... sper ca va veni si ziua cind totul pentru mine va fi altfel..numai ca asta depinde doar de mine

    ioana...stiu...tocmai pentru ca nu am inteles scopul atunci cind trebuia am ajuns aici...dar se spune ca niciodata ne e tarziu..si sper sa fie adevarat.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum iti doresti linistea(cea interioara, cea adevarata), acum speri, acum ti-e teama, acum vrei sa fii TU, acum simti ca nu poti fi "tu" fara "voi", acum sfarsesti ceva, acum incepi altceva. Vezi? atatea lucruri intr-o singura clipa. Sau e vorba de unul si acelasi...o singura dorinta/un singur raspuns cu zeci de nume:tu/speranta/teama/sfarsit/liniste/inceput.
    In viata...nu poti decat sa accepti ce nu poate fi schimbat, sa schimbi ce poti/vrei sa schimbi, sa nu faci rau celorlalti si sa traiesti cat de frumos. Nu renunta la tine, nu-ti lasa visele sa moara.Ele par sa dispara, dar de fapt se transforma in altceva. Alta forma, acelasi fond. Exact cum esti tu, cel adevarat. Somn usor!

    RăspundețiȘtergere