duminică, 5 decembrie 2010

Daca..


..as putea sa-ti spun cit de mult...am nevoie de tine
..as putea sa-ti spun cit de mult...imi doresc sa fi aici,linga mine
..as putea sa-ti spun cit de mult...ma dor zilele fara tine
..as putea sa-ti spun cit de mult...ma doare venirea noptii fara tine alaturi
..as putea sa-ti spun cit de mult...ma intristeaza venirea unei noi dimineti fara tine
..as putea sa-ti spun cit de mult...mie dor de o imbratisare
..as putea sa-ti spun cit de mult...imi lipseste iubirea ta
..as putea sa-ti spun cit de mult...doare golul ce-l simt si care doar tu il poti umple

daca as putea sa-ti spun toate astea...si multe altele....daca...ai fi aici...lacrimi nu ar mai curge,durere nu ar mai exista...dar nu esti....si ma intreb vei fi vreodata.aici sint doar eu...si abisul meu,eu si dorul de tine,de iubire,de dorinta,de atingere....daca as putea,daca as avea o putere ce sa ma ajute sa te gasesc mai repede...daca as putea sa zbor as pleca acum in cautarea ta...as colinda neobosit lumea intreaga...doar ca sa te aflu....
 ..dar nu am putere...dar nu pot zbura...si ramin aici...asteptind...rugindu-ma ...gindindua-ma la tine...singur si pustiu....pina cind....oare? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu