joi, 14 aprilie 2011

remembers....



  .....acum cite va zile..mai exact luni..m-am trezit de dimineata cu gindul ..la "ea" .....Am incercat si am reusit sa nu ma mai gindesc ..la amintirile ce le port in mine...am reusit sa las intr-un fel totul in urma ...sint acolo...le voi avea toata viata ,insa nu le voi ma da acelasi inteles...Hmmm...dar totusi undeva doare....nu la fel ca inainte..dar ...doare...Un vis o dorinta...arzatoare ce nu sa implinit...si nu stiu daca....Viata e viata...m-am s chimbat foarte mult ...desi in adincuri raman acelasi...ca atunci...Un vis..in care voi reveni intodeauna...singurul loc in care...voi putea simti chiar si pentru o mica picatura de timp...o clipa in eternitatea clipelor acestei vieti...acel sentiment ce l-am dorit intodeauna...iubirea,linistea,siguranta.....SERENITY...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu