luni, 3 ianuarie 2011

randuri.....

sa fiu al tau as vrea
sa fiu linga tine imi doresc
sa fiu si sa ramin
sa fiu pina cind soarele s-ar stinge
sa fiu caldura ce te alinta cind tie frig
sa fiu lumina ce te inconjoara
sa fiu imbratisarea de care tie dor


nu am crezut si nici gindit ca viata e atit de rea fara tine
nu am crezut ca fara tine cerul nu va fi niciodate albastru
nu am crezut vreodata ca pot trai fara tine aici,cu mine
nu am crezut ca viata fara tine are un pret atit de mare
nu am crezut ca voi plati un pret atit de mare iubirii ce o port
nu am crezut ca voi continua sa te am in suflet dar, esti acolo
nu am crezut poate destul de mult in tine,in cea ce noi am fost


as vrea sa pot avea dreptul sa schimb ceva
as vrea sa pot sa aduc clipele cu tine inapoi
as vrea sa pot sterge ce viata mi-a luat in lipsa ta
as vrea sa pot merge inainte fara sa simt lipsa ta
as vrea sa pot privi zimbind din nou privind cerul instelat
as vrea  sa pot privi luna fara sa ma doara singuratatea
as vrea sa se opreasca totul cit timp nu esti linga mine


sa fiu ... sa fii...sa fim...ceea ce lumea refuza sa-nteleaga
nu am crezut ...ca vom fi atat de departe unul de altul
as vrea ...dar nu e posibil...si nici nu pot


      Singurul motiv pentru mine ca sa exist a fost iubirea si dragostea....apropierea.....asa am fost de mic chiar daca copilaria nu a avut un efect...viata de mai tirziu si amintirile din mine m-au transformat enorm de mult...nu stiu ce este egoismul,nu stiu ce este interesul...singurul interes pe care il am e sa opresc durerea din mine....uneori ma urasc pe mine insumi...defapt mie ciuda pe mine insumi ca sint asa...ca nu pot fi indiferent,ca nu pot inchide ochii si merge mai departe...din motive ce continua sami lipseasca nu stiu care e rostul daruiri mele ...sint clipe cind simt ca sint pe margine unei prapastii si acolo jos e ...nebunia....nu stiu daca se poate explica ceea ce simt si durerea ce o simt cind...iubirea ce o port in suflet musca adinc din inima  mea....nu e usor sa-ti doresti sa ai pe cineva sincer linga tine...nu e usor sa stii ce inseamna puritatea unui sentiment ,caldura si siguranta  ce ti-o ofera acel sentiment ....nu e usor sa simti cind razi sentimentul de fals si pur si simplu sa ti se faca sila de tine...nu e usor sa mergi pe strada si sa stringi din dinti ca lacrimile sa nu izbucneasca...nu e usor sa privesti cerul si sa intrebi dece......cu toate asta simt...indur...ma intreb....pina cind...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu