luni, 24 ianuarie 2011

Somewhere inside .......






Din nou....of Doamne...sint intrebat daca in mine mai exista vre-un sentiment pentru ea....hmmmm...si incep sa rid....si sa pling in acelasi timp...imi vine sa urlu...sa tip.......dar nu pot...nu sint ...in padure.....de ce...dece inca lacrimi...de ce inca lacrimi????Pentru ca mie ciuda.....pentru ca ma urasc pe mine insumi....chiar daca stiu ca numite parti ale mele sint sau au valoare.....degeaba.....nu au avut atunci cind a trebuit...nu au avut atunci...acum de ce ar avea.....offfff.....lumina....lumina din capatul drumului......afurist drum cu nume viata mai am.....Dupa tot si toate ...nu mai are nimic al ei.... in sufletul meu...si a avut tot atita amar de timp....nici macar nu o urasc...nu pot nu vreau...si nu sint capabil ...sa simt ura...insa mie ciuda ca mia trebuit atit de mult timp sa inteleg ca este o speranta goala....ca sper in van....ca a trecut atitta timp..sau intimplata atitea....am suportat atitea...
  Starea sanatatii nu pare sa vrea sa se amelioreze...cel putin nu in ritmul care stiam sau credeam ca ar trebui...probabil imi va trebui ceva timp sa analizez totul...timp ce se pierde de la locul de munca unde sper sa nu ma aleg cu un cartonas rosu....daca tot vin cu probleme.....se pare ca multe ...multe au ramas de izbeliste...si acum cind cad...le vad.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu