luni, 28 februarie 2011

dependent....

....sau poate viata asa cum e ea ma duce cind in sus cind in jos....defapt cel mai mult mia fost frica de singuratate...poate asta e nul din motivele pentru care am stat atit de mult in ....umbra.Acum inerc sa privesc inainte fara a da prea multa atentie trecutul...incerc dar e ingrozitor de greu....nu sa privesc ci sa trec de acel punct ce in mine e format de cind am deschis ochii in aceasta lume.Port unele amintiri ce mi-au modificat de multe ori modul de a vedea aceasta lume...mi sa spus ca sint copil...oare...si totusi e posibil...ca undeva in timp evolotia mea interiora sa se fi oprit...simt nevoia de ceva ce rar se intilneste si mult mai putini stiu sa ofere...Am plins....am incercat sa rid...am sperat si am visat....timp in care realitatea trecutului...timpuri trecute ..cu amintiri si sentimente au venit si mi-au adus adevarul despre ceea ce e in mine...A trebuit sa treaca mult timp sa inteleg ca sint altfel decit ceilalti si defapt la fel din punct de vedere al vietii..Acum dupa ultimul soc .daca pot sa-l numesc asa tind sa cred ca nu voi cade asa usor...asta doar pentru ca defapt in mare parte ceva in mine sa inchis...pentru aceasta viata...Precum am spus mie frica doar de singuratate...amintirile ce le port mi-au marcat mult modul de a simti si trai viata...cu toate astea e foarte probabil ca viata sa-mi ofere sanse...ahhh dumnezeule....am devenit atit de negativist incit si eu ma sperii citeodata de mine insumi...sanse ce nu stiu daca am puterea si dorinta de a le valorifica...o mare parte din mine a murit in relatia ce se va incheia...sper cit mai curind...a murit chiar si vointa ...sincer nu o mai gasesc...nu pentru mine...nu in mine...si asta e groaznic....pentru ca din multe puncte de vedere am devenit acea 'umbra'...si daca sint umbra am nevoie de 'lumina' sa ma transform din nou....fara lumina...umbra e rece ...si goala..in mine mai ramine doar un intinct de conservare...si acela ca vai de el...pentru ca sint pina la urma dependent...dependent de ...lumina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu