marți, 22 februarie 2011

frumoasa viata....prea frumoasa uneori...

........o concluzie ...ironica...ironie la fel ca cea pe care soarta mi-o serveste intodeauna....offffffff.....as vrea sa stiu care este pacatul pe care trebuie sa-l ispasesc aici in aceasta lume....acum citeva zile intr-o clipa cind am facut diferentele dintre vis si realitate am cazut ...m-am prabusit din nou in prapastia ce.... viata a deschis-o in mine.Nefiind deajuns cineva a tinut sa-mi adauge ceva..la cadere...ceva greu...ceva care sa ma faca sa cad mai rapid....ura...razbunare dorinta distructiva a unui...om daca se poate numi asa...dar de data asta transmisa prin ....cei ce nu au nici o vina...........care nici macar nu au facut nimic rau...nici o greseala in toate astea...greseala fiind doar.....a mea.....Nu stiu ...numai stiu decit ca durerea tinde sa revina cu o forta inzecita.....din nou....dupa ce un timp am reusit sa o alung...sa nu o mai vad...sa nu o mai aud....Incerc din rasputeri sa opresc caderea...incerc sa gindesc orice altceva...orice...as vrea sa visez...dar visele...nu sau implinit niciodatanici macar pe jumatate.......doar cosmarele au devenit realitate.......dar totusi incerc...incerc ....incerc