joi, 26 mai 2011

ingerul meu...

unde esti cind sufletu-mi se intuneca...
unde esti cind florile-mi incanta privirea....
unde esti cind inima-mi singereaza...
unde esti cind un zimbet imi poate alina durerea...
unde esti cind soarta mi-e doar potrivnica...
unde esti cind lumina soarelui ma mangaie...
unde esti cind sufletul mie gol.....
unde esti cind caut o stea pe cer,seara de seara...
unde esti cind rad si veselia imi alina tristea...
unde esti cind ratacesc si sufletul imi striga..
unde esti cind traiesc doar pentru mangaierea ta...
unde esti cind intunericul mi-acopera lumina...

ingerul meu ...
... unde esti cind seara privesc tavanul...si ma rog ..ca intr-o zi sa pot spune din nou ..te iubesc...

     atat de mult timp...petrecut in ginduri...in amintiri...in vise...si dorinte...dar ce a fost odata...nu o sa mai fie...nu o sa mai fie decit un suflet ... un suflet ,ce stie, ce simte acelasi lucru..la nesfarsit....fara dorinta si puterea de a uita...adevarul...

2 comentarii:

  1. Frumoasa postare si sensibila...chiar nu stiu ce sa-ti spun Ady...oricum simt dupa cum scri ca te doare sufletul. Ai dreptate...eu acum vorbesc la general si asa cum ai spus tu"dar ce a fost odata...nu o sa mai fie..." Eu stiu ca tu esti un om puternic si ai sa alegi ce este mai bun pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...sint momente cind nu pot sa o ignor...iar puterea sa consumat in vise si dorinte fara ..fond real...va trebui sa o reinoiesc cumva ...nu stiu...

    RăspundețiȘtergere