luni, 5 aprilie 2010

GINDURI...DEFECTE II

A trecut si acest paste....timpul trece si praful lui imi acopera "ranile"..fara sa le vindece insa.Probabil daca le-ar vindeca te-as uita....Sarbatori in care m-am gindit la mine la ce sint...la ce gresesc,m-am gindit la tine...m-am rugat ...Poate mai mult ca niciodata am facut acest lucru,imi dau seama ca defapt undeva in toti acesti ani mi-am pierdut increderea in viata.....si prercum un prieten mia spus sint probabil un prost sa fac asta pentru simplul fapt ca am ratat o incercare...Dar am pierdut-o pentru ca defapt sint tot mai des momentele in care incep sa urasc pur si simplu viata ce o traiesc,momente in care tocmai eu cel ce pot ridica pe altii moral din groapa...cad, ma scufund si culmea parca nici nu imi mai doresc decit ca totul sa se termine odata.....hmmm..viata...Tot prietenul meu mia spus sa lupt pentru mine,pentru ceea ce sint.sau ce as putea fi dar...eu nu sint ....eu...eu sint....noi.....Chiar nu pot sa inteleg , sa ma inteleg...I lost THE DESIRE OF LIFE,and that is bad....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu