joi, 15 aprilie 2010

POTI TOLERA O LUME DE DEMONI DE DRAGUL UNUI INGER...?????

Atat timp cit voi fi in situatia asta nimic nu se va schimba ..cel putin asta pare...Persoana caruia daruiesti sufletul ar trebui sa nu ...il calce in picioare dar...asta e viata pe care eu o nu o pot accepta ...Poti spera ..dar nu la nesfirsit mi-a spus cineva ieri.Are dreptate insa eu ...nu sint eu...am gustat dintr-un elixir,am atins un punct in care sufletul meu aproape a atins....infinitul...Acum acel elixir...acel drog ...imi lipseste cu desavirsire...si agonizez...Nu pot si nu vreau sa cred ca nu o sa mai pot gusta din nou...e greu de inteles pentru unii..citeodata si pentru mine.
  Am visat din nou noaptea trecuta...acel vis "plin de culori"...vise in care senzatia de real e puternica...visele de care mie teama...visele mele premonitorii.Totusi nu a fost nimic rau...doar ne tineam de mana,eram impreuna.....nu retin tot ce am vorbit insa stiu doar citeva cvinte....dar nu le spun aici pentru ca nu au valoare pentru nimeni decit pentru mine .Imi pare insa rau ca am intrerupt visul atunci cind se intimpla ceva minunat ....puterea de autocontrol in vise nu e intodeauna buna... se pare.Toata bucuria diminetii a fost insa consumata de ...viata.Inainte de culcare dupa o pastila de disperare ma rugasem la D-zeu sa ma lase macar in vis sa fiu ...ceea ce imi doresc sa fiu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu