marți, 6 aprilie 2010

Ginduri la rasarit de soare II


...ceea ce sintem, cea ce credem ca sintem...ne sint luate toate cu toata siguranta ce credem ca o avem...
 
  Ai fost...profesoara sufletului meu...amanta  lui,
  Ai fost si esti in continuare.
  Am incercat sa deschid ochii,dar...
 
  Esti in sufletul meu,
  Esti in singele meu,
  Esti in vinul meu,
  Esti amara si dulce...cu nuante de regrete,
  Esti visul meu.
 
  ...nu voi putea scapa niciodata de tine....,si nici numi doresc,...pentru ca tu esti una cu mine,si asa vom fi mereu...

4 comentarii:

  1. Amanta suna cam urat eu as zice iubita ...nimeni nu te poate scapa sau 'trezi' din visul tau numai tu poti face asta dar nu cred ca vrei esti prea pierdut in el!Oricum eu ti-as spune continuua sa visezi si sa crezi in visul tau pentru ca visele pot deveni realitate candva,undeva...

    RăspundețiȘtergere
  2. sint pierdut intre visul meu si lumea materiala in care am cautat sa creez acel vis...iar esecul in sine mi-a luat tot...Sa continui e... probabil un mod de sinucidere....cindva,undeva....Imi lipseste dorinta sa merg inainte...am pierdut-o undeva....si tot eu va trebui sa o gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de fapt iti spuneam sa crezi in 'vis' in iubirea aceea perfecta,sa crezi in continuare in iubire chiar daca ai avut acel esec...in viata nimic nu este simplu ca daca ar fi simplu ar fi prea usor si nu ar mai exista evolutie de fapt inainte sa ne nastem noi ne alegem singuri 'viata' si incercarile prin care vom trece,ne alegem persoanele din care ne nastem,ne alegem chiar tot ce ni se va intampla...nu iti fie teama si ai incredere in tine nu te lasa sclavul durerii si deznadejdei,crede in iubire si mergi mai departe...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca mie teama sa iubesc!Sa cred in iubire....hmm....care oare...cea pe care am asteptat-o 11 ani...cea pe care mi-am dorit-o defapt.........crede-ma imi cunosc raspunsurile...insa m-am ratacit

    RăspundețiȘtergere