joi, 22 aprilie 2010

Imagini



Always be yourself,express yourself,have faith in yourself,do not go out and look for a successfull personality and duplicate it.
                             
Incerc sa ma inteleg...incerc sa ma stapinesc...dar nu reusesc in totalitate.Viata nu uita sa imi arate partea ei negativa si deci....nici eu nu pot uita multe.Privesc "imaginile" de afara ,daca as inchide ochii daca i-as fi inchis  eram poate la fel.O imagine copiata ... o reflectie a societatii mizerabile in care traim.Dar nu sint si chiar daca in parte ma voi integra pina la urma in ea nu o sa fiu decit eu.Privesc la persoana linga care am ales sa traiesc viata....hmm..Am incercat mult timp sa inteleg de ce este cum este...dar am inteles ca defapt fiecare din noi oamenii sintem in totalitate diferiti,si asta depinde de viata ce o traim ,cum o traim si mostenirea psihologica ce ne-o transmit parinti.Lumea e un haos...un haos total pentru ca nimeni nu mai stie ce vrea defapt de la viata.Totul e un amestec de sugestii ,motive ginduri si dorinte,idei furate de la altii,principii preluate din batrini ....toate astea le acceptam fara sa vrem macar sa le intelegem ....la ce bun cind defapt o fac toti nu???E mai usor sa te lasi purtat de val decit sa te opresti totusi putin si sa cauti sa intelegi pentru ce esti aici.Toti avem o menire in viata dar nimeni nu ne poate spune care...trebuie sa o descoperim.Vorbeam nu demult cu un prieten despre unchiul lui...un doctor care isi iubea meseria si imic nu il facea mai fericit decit sa mearga sa-si trateze pacientii chiar si in mijlocul noptii.A fost un om ce a fost ceea ce trebuia sa fie,ce-si dorea sa fie....dar citi din medicii existenti fac asta ,sau cel putin se simt datori sa salveze vieti....putini ..de ce oare.Pentru  ca copiem imaginea altora...si asta a dus la haos in viata si nu numai, haosul afectind si spiritual
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu