miercuri, 24 martie 2010

Vina



Am fost si sint un om diferit....o spun constient ca suna egoist poate...sau poate defapt fiecare din noi oameni sintem diferiti unul de altul.Daca iau aceasta ipoteza in calcul atunci...cam ies din tipare si asta nu e bine.


Viata mi-a fost guvernata de idei si principii ce uneori am impresia ca au fost acolo chiar de la inceput...ceva acolo ce a asteptat sa fie activat parca...cred ca inebunesc...Pe linga toate astea ceva,undeva a fost mereu linga mine aratindu-mi una din nenumaratele variante ale viitorului.Intodeauna pasi hotaritori in viata mea si nu numai mi-au fost aratati dinainte.In alchimie se spune ca D-zeu nea creat un destin darpentru ca noi am refuzat sprijinul lui si am respins dragostea lui avem acum liberul arbitru...Totusi in mare parte nu am fost parasiti si citeodata primim "semne"...care sa ne arate ceea ce urmeaza pe drumul pe care mergem...cu toate astea aceste semne vor fi intodeauna de avertizare pentru on posibil viitor ...pentru ca defapt viitorul adevarat nu va fi vazut si stiut niciodata...probabil pentru ca omenirea nu are inca capacitatea sa inteleaga ...infinitul.Revenind la mine abia in ultimul timp mi-am dat seama ca defapt stiam ca voinajunge in situatia in care ma aflu acum stiam ce am de facut dar ...atunci cind semnele au fost nu intelegeam totul asa cum o fac acum....rezultatul il simt acum mai mult decit as vrea ...insa ...sint cel vinovat.Am inchis in mine suferinta,durere si....dor...fata de ...un vis....sentimente si ginduri ce acum ma sfisie...Stiam ca va fi ceea ce este dar nu am ascultat.In viata primim semne pentru a sti ca ceea ce poate urma e sau nu e periculos...insa adevaratul viitor nu il vom sti cu adevarat niciodata.Timpul scurs creaza complicatii...si totusi semne sint in continuarele vad si le inteleg dar dupa atita timp scurs in compania principiilor si ideilor preconcepute de mine si de lumea ce ma inconjoara am ajuns totusi sa spun ca lumea e la picioarele mele si nu invers...iar viata merge inainte...Pentru mine insa exista acum si in viitor un "vis"(cel putin pina voi reusi sa-l implinesc...daca o voi face vreodata)...un vis ce nu am puterea si nici dorinta sa il abandonez.A fost in mine de la inceput si va fi acolo intodeauna... e ratiunea mea de viata si tocmai acest lucru e partea negativa a situatiei..fara acel suflet,fara prezenta lui sint un mare zero.......

4 comentarii:

  1. Citeste te rog articolul asta http://www.esoterism.ro/ro/respputminte.php
    Sa sti ca si eu ca si oricare om am suferit si uneori imi amintesc de acele perioade negre din viata mea dar sa sti orice boala sau lipsa a sufletului nostru tot in si din suflet trebuie sa-i gasesti remediu,mai exact sa iti schimbi intreaga perspectiva asupra vietii.Eu iti propun sa faci un mic experiment sa vezi daca se va schimba ceva,noaptea inainte sa te culci si dimineata cand te trezesti repeta de 40 de ori 'pe zi ce trece sunt mai fericit' sau orice altceva in timp ce vizualizezi in mintea ta acel lucru.Si eu am incercat si a mers adoptand o gandire pozitiva atragi lucruri pozitive si oameni de care ai nevoie in viata ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sint deacord cu tine mintea noastra e cea mai periculoasa arma dar tot noi putem fi chiar victima ei......Autosugestia am folosit-o insa in alte scopuri(mai greu de explicat)adica vreau sa spun ca stiu puterea ei, cunosc influenta energiilor umane... dar in momentul asta ce ar trebui sa fac sa spun ca iubesc ceea ce ma ucide pur si simplu...sa spun ca sint fericit cind defapt totul in jur se naruiesa inchid ochi si sa nu fiu decit ...o umbra si apoi fericirea adevarata nu e in noi ci vine din exterior...in noi trebuie sa gasim doar bucuria de a trai....motivatia ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu sti mai bine dar nu cred ca aceea iubire te ucide poate te 'transforma' si tie frica ca nu ai sa mai fi tu...daca sti puterea autosugestiei nu trebuie sa o subestimezi...de asta ne-a facut Dzeu dupa chipul si asemanarea lui pentru ca si noi suntem niste mici creatori ceea ce gandim si in ce credem se materializeaza in vietile noastre,poti sa iesi din intuneric si durere daca vrei,cand vrei ai mereu o usa de iesire trebuie doar sa o gasesti in sufletul tau...fericirea si iubirea absoluta nu se primeste se da... de asta se numeste si iubire neconditionata atunci cand iubesti fara conditii fara sa asteptam nimic in schimb deci totul este in mintea si sufletul nostru

    RăspundețiȘtergere
  4. Intamplator am gasit video-ul acesta http://www.youtube.com/watch?v=i1xoiZHPErc&feature=player_embedded# sa te uiti la el :)

    RăspundețiȘtergere