miercuri, 24 martie 2010

Mie dor...

Mie dor de tine...si ma doare.Mie dor sa te ating,mie dor de mangierea ta.Mie dor sa te tin de mina,mie dor de plimbarile sub cerul instelat.Mie dor sa stam in iarba calda cautind pe cer stele cazatoare,mie dor de gradina mea de trandafiri in care iti placea sa stai ore intregi.Mie dor sa te privesc in ochi..sa vad in ei...viata,mie dor de sarutul tau suav ce intodeauna ..ma topit :) :( .Mie dor sa te tin in brate, sa-ti simt inima batind la pieptul meu, mie dor...de iubirea ta.....Dumnezeule mie atit de dor de tine si ma doare...........

3 comentarii:

  1. Frumose ganduri si observ ca se aseamana putin cu ce am scris eu in ultimul blog,nu ai renuntat totusi la vise nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa precum am observat si eu.....si visul asta e ratiunea mea de a trai ...chiar daca nu o voi mai scrie pe blog ..e in sufletul meu si nu pot sa ........sti foarte bine ce vreau sa spun

    RăspundețiȘtergere
  3. da.. visul acesta e ceea c eiti da putere sa te trezesti maine. desi poate ar fi mai bine sa nu te trezesti.... stii... visam la un moment dat la oamenii d elanag mine. si mi-am dat seama cat de puternic esti... cati s-a putea hrani dintr-o visare mult timp?

    RăspundețiȘtergere