luni, 29 martie 2010

Clipe..

Blue Fairy Full Moon Images

Am vazut luna plina in seara asta...si m-am gindit din nou la "tine",la ....vise...fantasme...dorinte...oricum le-as numi imi ard sufletul .....D-zeule ...
(m-am oprit pentru ca sint momente cind e pre mult dar... voi continua)

..imi aduc aminte de clipe din trecut...eram in armata..era luna plina intr-o noapte si stateam intins pe banca din fata dormitoarelor.Era intuneric in jur si cerul era...splendit.Cautam ceva ... "te cautam" printre stele...le rugam sa-mi arate calea spre tine...eram copil...si totusi erai acolo..in sufletul meu...
...de ce sint asa cum sint,de trebuie sa port aceasta povara de ce nu pot trece de partea cealalalta,sa fiu indiferent cu lumea din jurul meu ..sa traiesc pur si simplu....Imi doresc uitarea...o mica amnezie te rog dar care sa stearga tot...tot...nu sa uit tot...nu vreau sa ma intorc in timp sa schimb nimic,vreau doar sa uit tot ...vise,dorinte...sentimente pe care viata mi le interzice dar eu nu am puterea sa le schimb...de ce trebuie sa port eu acest suflet..tot mai des ma pierd...pe mine insumi...cit de adinc e oare haul in care cad....

2 comentarii:

  1. Stiu ca nu o sa iti placa ce o zic da cred ca iti trebuie rabdare,putin de rabdare eu nu cred ca ar trebui sa uiti,cred ca acel 'lucru' face parte din tine de ce sa-l uiti...e dureros stiu sa traiesti intre vis si realitate dar uneori visele devin realitate sa nu uiti!

    RăspundețiȘtergere