miercuri, 31 martie 2010

Sfirsitul unei zile pentru mine

A mai trecut o zi...o zi un infinit..fara tine,dar totusi sint aici...si tu la fel..esti in sufletul meu...si nu te voi scoate de acolo ...chiar daca in anumite momente viata imi va cere acest lucru.Sint obosit...de la 8 la 20 seara am ordonat o curte ...parca puteam mai mult dar se pare ca ....aripile imi sint frinte ...energia mea vitala e iubirea ta...si imi va fi tot mai greu...dar macar stiu ca nu voi ceda in fata acestei vieti ceea ce simt si cred.Ma doare lipsa ta mai mult decit pot descrie ...sa pot macar sa stiu ca esti acolo.............


As vrea sa pot sa te visez...macar acolo a pot sa te ating...sa te tin in brate sa simt inima ta la pieptul meu...sa te iubesc...

Ma pierd din nou...in cuvinte.Se spune ca cuvintele nu au valoare ...dar exprima vise,dorinte..ce vin din suflet...

2 comentarii:

  1. Daca vrei sa o visezi incearca sa te gandesti puternic la ea inainte sa adormi,poti sa incerci sa faci meditatie iti golesti mintea de toate gandurile,apoi pe rand mental amorteste-ti fiecare parte a corpului ceva de genul : capul meu e greu,greu...o sa ai apoi o senzatie de dilatare de parca corpul este mai mare apoi concentreaza-te pe imaginea ei normal ai putea chiar comunica cu ea asa numai ca nu cred ca o sa iti iasa din prima,trebuie sa exersezi mult.
    La fel daca ai intrebari si vrei un raspuns 'vizualizeaza' intrebarea gandeste puternic inainte sa dormi la intrebare si raspunsul o sa iti vina a doua zi sau zilele urmatoare dar poate veni din orice sursa ori cineva o sa iti zica,ori o sa vezi ceva la tv,si eu am incercat asta si a mers,pana la urma este f adevarat ca toate intrebarile si raspunsurile sunt in noi

    RăspundețiȘtergere
  2. chestia cu meditatia se aseamana cu "savasana" un mod de relaxare din yoga...am incercat-o de multe ori insa doar odata am reusit...si atunci pe moment te poti speria pentru ca pierzi controlul muscular...ceva de genul sa vrei sa te ridici si sa nu poti.o reusita in acest procedeu reprezinta echivalentul a doua trei zile in care nu-ti mai e somn
    ... comunicarea spirituala...si asta am intilnit-o tot in yoga insa poate fi periculosa...
    ...stiu ...in general as pute spune ca sint satul de semne

    RăspundețiȘtergere