joi, 18 martie 2010

The Shape of Things to Come

Am trait in ultimi ani in umbra principiilor...in umbra lucrurilor si a sentimentelor in care credeam cu adevarat....in umbra vietii de care sintem cu totii dependenti.Am ajuns in punctul in care am inteles ce am gresit...si unde am gresit.Poate sint un demiurg cum am fost numit de un bun prieten....dar acolo undeva totusi trebuie sa pun stop la multe principii si idei ....si vise...vise ce poate m-au tinut in viata.....sa renunt la ele....sau sa lupt pentru ele....BIG FRAKIN QUESTION!!!!!!!!!
Idea mea de viata a fost ca inainte de toate trebuie sa fie dragoste....dar se pare ca am daruit prea multa dintr-o data si....Sacrificiul pentru cel de linga mine...daruirea...si ma aleg cu....nici macar respectul...Viata e o prapastie in care vrei nu vrei cazi...si daca in cadere nu inveti sa crezi in ea nimeni si nimic nu te opreste si cazi...si cazi...Nu stiu daca cred cu adevarat in viata asa cum e ea acum ...visele se pare ca m-au dus prea departe...Ma doare sa acept ca viata e materiala si ca defapt nimic nu mai tine de suflet si de ceea ce simti in el si nu in buzunar.Cunosc si simt dependenta de viata dar...Dumnezeule de ce mai facut asa...la ce bun ...daca sufletul.....e pustiu...singur...Asteptare...invatare...teorii...cuvinte ..intrebari raspunsuri....Dumnezeule...am pierdut atit de mult timp facind asta....prea multe ginduri...prea multe cuvinte...merg inainte pentru ca ...merg ...sau poate cad in continuare defapt....dar in mine...motivatia.....pentru a fi ceea ce trebuie sa fiu. trebuie sa fiu intai pentru mine...dar....
 Nu cunosc forma viitorului...dar trebuie sa sper...in...ce...nu stiu...


Dont run, please do not run away....do not blame me, do not blame yourself ...blame God,blame the Devil...blame life,blame death...we have no responsibility for what we are.

2 comentarii:

  1. Nu ma pot abtine sa nu comentez...da da da suntem Demiurgi pentu ca Dumnezeu este in noi,si noi suntem in Dumnezeu de asta realitatea pe care o traim este rezultatul gandurilor noastre daca avem frica in noi vom trai frica,vom suferi daca suntem fericiti,multumiti cu noi lumea ni se pare Raiul.Faptul ca ai sacrificat totul ai iubit si nu ai primit nimic crede-ma nu va ramane fara rasplata sau...ai platit pentru o greseala dintr-o viata anterioara pentru ca nu copii nostri platesc pacatele noastre(asta este o mare greseala si aberatie) noi ne platim greselile din alte vieti anterioare.Eu vad asta ca o accesiune, o realizare chiar daca nu pare pentru ca nu orice suflet este dispus sa sacrifice...Si ti-am mai zis nu urma principii si idei preconcepute urmeaza-ti inima,aceea voce interioara...

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect...ce-mi cere inima....si sa ma feresc de principii si idei preconcepute.....

    RăspundețiȘtergere