duminică, 14 martie 2010

Ginduri

Am incercat sa ma privesc pe mine insumi in oglinda ..dar din perspectiva lumii materiale.....nasol rezultat.M-am ascuns atit de mult timp in spatelui unui vis sperind si crezind ca simplul fapt ca simt ceea ce simt, ca sint asa cum au spus altii un familist de neclintit ma va face sa merg la nesfirsit .....Am ignorat dorintele ...visele...sa visezi e frumos...dar am ajuns intr-un moment acum cind sufletul si visele ce m-au tinut pina acum in picioare..isi cer dreptul ...la implinire...


Privesc viata din jur....oare o sa pot crea vreodata armonia dintre spiritualitate si material...Mia fost aratat ca intr-o zi acest moment va venidar nu am vrut sa inteleg...sa cred...Dumnezeule am stiut intodeauna ce va urma ...nu am vrut sa cred...Atita timp trecut....timp si rani ce probabil nu se vor vindeca niciodata.Ma pot alina doar cu bucuria de a sti ca e acolo...dar asta nu va inlocui "lipsa" pentru nici unul din noi.Viata e materiala....sintem dependenti de ea.... dar... noi sintem dependenti si de vise ...dar visele au dreptul oare la implinire??? Oare facem ceva sa le implinim....sau ne complacem in ceea ce sintem acoperind durerea unei zile cu un nou vis.Voi incerca macar sa ramin eu...in viata....acelasi eu...pentru ca ..."stiu".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu