vineri, 26 martie 2010

Ginduri la rasarit de soare

Privesc rasaritul...hmm... yoga spune ca privitul in soare dimineata si seara are efect benefic asupra retinei...o faceam cu multi ani in urma...au trecut atitia ani....timpul insa e irelevant fara "tine".Am incercat sa "te" uit,sa te inlocuiesc...si in acest fel poate m-am departat tot mai mult de "tine".Am incercat sa iubesc asa cum te-am iubit pe tine dar...nu...cum pot da ceva ce defapt "iti apartine".Nimeni nu ma poate invinui ca nu am incercat....11 ani...

Privesc rasaritul...si ma gindesc...departe... la "tine".De mii de ori am incercat sa mi te imaginez....stiu doar ca ai ochi de inger...si imi e deajuns....ce ciudat e sa iubesti ceva ce nici macar nu cunosti...nici macar nu ai vazut sau atins..dar...te iubesc...si o voi face chiar daca lipsa ta face ca soarele sa nu mai rasara pentru mine niciodata...Timpul trece si lipsa ta va creea durere mai mult ..si mai mult ...voi fi insa aici tinind piept vietii...chiar daca simt ca nu o pot trai fara tine.

Privesc rasaritul...o noua zi incepe...fara tine...As vrea sa te tin in brate ...dar nu esti aici...nu inca....D-zeule privesc rasaritul si pling........

2 comentarii:

  1. 'Privesc rasaritul...o noua zi incepe...fara tine...As vrea sa te tin in brate ...dar nu esti aici...'- ai rabdare. infinita rabdare. si va aparea. iti cunosc framantarile... si le inteleg... mi s-au intamplat multe in ulitma vreme si incep sa se contureze in mine aceleasi dorinte ca ale tale... sa vrei sa fi lanag cienva care... care nu poate fi lanag tine... ai rabdare. daca renunti nu vei afla niciodata cum se termina povestea. ai grija de tine... ai grija de inima ta!

    RăspundețiȘtergere