marți, 16 martie 2010

Asteptare...cautarea...va lua sfirsit....

Intodeauna am pus intrebari...am raspuns...am raspuns si au aparut alte intrebari...si iar.... si incet am reusit sa inteleg lucruri ce putini au vointa si dorinta sa le vada...sa le inteleaga.Toat acest timp m-am ascuns...in acesta lume plina de dorinte ...de vise...chiar daca toate se prabusesc acum...una insa va ramine....dorinta de a trai...si de duce mai departe....ceva ce nimeni si nimic nu-mi va putea lua...sufletul...Nu-l voi inchide niciodata...voi inchide ochi trupului dar pe el niciodata.Oricare ar fi viitorul  voi  merge inainte pentru ceea ce sint...pentru ceea ce as putea fi...Sa muncesc in tara e..cam complicat ...o sa fie cam greu...si cam lung punctul de plecare...iar in strainatate sansa materiala e mult mai mare....hm ....dupa mult timp am inceput sa ma gindesc si la viata materiala...pentru ca pina la urma depindem de ea ...am reusit sa accept si asta.In putin timp am reusit sa pun ordine in mintea si sufletul meu....si trebuie sa-ti multumesc tie "raza de soare"...dar nu din motivul pe care il crezi.In acest putin timp am reusit sa schimb in parte chiar si gindirea unei persoane care stia ca am dreptate dar pina nu a simtit nu a fost convins...am fost fericit sa vad in sufletul lui ceva ce se apropia de perfectiune...Ma bucur ca ceva acolo se confirma ...si in sufletul meu....poate totusi acolo sint persoane ce nu au uitat...Mie teama de ce va urma pentru mine insa nu mie frica de viata...ceva sa schimbat...ceva ...de care inainte m-am temut.
   Viata isi are cursul ei si eu voi fi undeva pe "acolo"...parca ceva  ma face curios...cita vointa voi avea.....de obicei mia placut imprevizibilul...Daca pina acum am luptat pentru principii si pentru o 'liniste' gresit inteleasa acum e timpul sa lupt pentru propia 'liniste'...pentru mine..si ceea ce ma reprezinta pe mine.

P.S:poate stie cineva de ce ma trezesc dimineata fara un motiv anume ...numai pe la 6 fara 5 min....fara ceas fara ca ceva sa sune etc...sint cam satul de coincidentele din viata mea....si vorba fetei mele :)cred ca am nevoie de un concediu...........

Un comentariu:

  1. Nu conteaza motivul eu ma bucur pentru tine,sper sa tii in sufletul tau aceea raza de lumina...o luminita mica poate fi soare daca credem in ea nu?Eu iti doresc numai bine si sa ai grija de tine...de fapt sunt sigura ca ai un inger acolo sus care te pazeste...

    RăspundețiȘtergere